05 marca, 2015

Something about something...

Prečo mám blog? čo tu vlastne robím? ako som sa tu dostala? o čom chcem písať? toto všetko sa dozviete v tomto článku a aj niečo o novom vzhľade.
O svojom blogu dosť premýšľam. Vôbec neviem či ma baví písať články ako ostatní blogeri. Každý robí tagy, Diy, Haul a rôzne nápady.
A ja robím to isté. Idem s blogovým svetom. Myslím že tento blog potrebuje zmenu... áno zas sa mi čosi usadilo v hlave a teraz to chcem uskutočniť.
Chcem písať články iné ako ostatní blogeri.
V poslednom čase či mesiacoch nemám čas si ani sadnúť.
A to ešte tréner z bežeckého uvažuje že dá bežecký dva-krát za týždeň a to nebudem mať ani čas ani energiu.
Teraz chodíme každý mesiac na súťaže a on si vždy vyberie dvoch čo tam pôjdu dúfam že pôjdem ako posledná, lebo naozaj teraz nemám náladu trepať sa za takýchto podmienok niekde behať.
Asi už idem na prvú otázku, ktorú som si zadala.
Tuho rozmýšľam, ale myslím že je to len také hobby, ktoré mám asi dva roky.
Takto dlho mi žiadna záľuba ešte nevydržala.
Vždy to robím len pár dní. Na príklad zdravá strava, kreslenie alebo písanie príbehov.
Ale teraz to bude inak... tak asi nie teraz, ale až o pár mesiacov čo sa na plno budem venovať môjmu blogu.
Presuňme sa k druhej otázke čo tu vlastne robím? to čo ostatní. Všetko.
Ako som sa sem dostala? Toto je dosť na dlho. Preto to skrátim.
Proste moja kamarátka mala blog a nejak ma na to nahovorila a ja som si s jej pomocou vytvorila blog a začala písať trápne články, ktoré musím pretriediť a vymazať, lebo keď si tak čítam tie články tak... :D

I Love Unicorn...




Však to poznáte. Každý chce všetko čo majú ostatní.  Aj ja som nebola výnimka a začala som blogovať. Zo začiatku som vedela maximálne napísať článok a trochu upraviť blog. Pomaly sa zlepšujem a myslím, že v tomto svete blogovanie chcem ešte zostať. Už som toľko krát chcela zrušiť blog a odísť, ale napokon ma svedomie presvedčilo a ja som tu  dnes a budem tu aj zajtra aj pozajtra (možno).... nechcem to však zarieknuť.

O čom chcem písať ? Hlavne denníček a nejaké hovadiny čo ma napadnú. V lete chcem urobiť fotky na jednej lúke vzdialenej pár desiatok kilometrov od miesta kde sedím a dostať sa tam dá len cez cyklotrasu alebo možno aj vrtuľníkom( aj to je možné).

Proste chcem zmeniť tento blog. Nie len dizajn, ale aj články, spôsob písania článkov a všetko čo sa dá chcem zmeniť podľa seba.


Dizajn tohto blogu je jednoduchý a obrázky (niekedy) znázorňujú moje záľuby. Ako keď tam mám obrázok kníh tak pravdepodobne mám rada knihy.
Teraz ma napadlo že napíšem článok o mojich záľubách. Na druhom obrázku mám teraz kreslenú postavičku Alica z krajiny zázrakov to znamená že mám rada kreslené rozprávky. Áno keď nepozerám Harryho Pottera tak si pozriem dobrú starú klasiku Disney rozprávky. Som naozaj divná. Iný pozerajú filmy, komédie, romantické a ja rozprávky forever....







2 komentáre:

  1. Tento článok je definitívne najlepší článok, aký tu kedy bol :D :D Vážne.
    Heh, vrtulníkom sa tam určite dostaneme :D :D Keď bude zas lietať na hodoch, tak mu povieme nech nás tam vysadí ;) ;) To ma len tak teraz napadlo.
    už sa teším, keď budeme zas behať :D :D

    OdpovedaťOdstrániť