07 júna, 2015

☸ Vysoké Tatry ☸

Ahoj všetci!
Práve dnes som prišla z Vysokých Tatier. Išli sme tam na školský výlet na 3 dni. Bolo tam naozaj výborne. Spali sme v hoteli Morava a každý deň bola túra a posledný teda dnešný len balenie, rozchod a cestovanie vlakom.
Túry boli namáhavé a neskutočne ma všetko bolelo, ale po 15tich minútach, čo sme prišli do izby sme mali znovu energie na rozdávanie.

Chodievali sme späť dosť skoro áno o pol druhej ráno bolo ešte skoro na náš spánok. Prvú noc sme hrali fľašu, hrali karty, a dívali sa na televíziu. Druhú noc sme išli spať len o polnoci, lebo sme sa nudili a nemali sme čo robiť.

Najviac som si tam užívala masažné kreslá, ktoré boli umiestnené v hoteli. Samozrejme, že sme tam museli niečo rozbiť niečo urobiť.
 Ja samozrejme nie. Na hoteli sa zlomila posteľ a potom ju tam učitelia museli platiť. Boli sme na Štrbskom plese a Popradskom. Popradské sa mi páčilo viac, bolo súce menšie, ale čarovnejšie miesto.
Všetky koľajnice, hotely a cesty boli rozostavené tak, aby bolo skoro stále vidieť čarovné kopce. Mali sme aj rozchod na jednej ulici v Poprade.

Neboli tam skoro žiadne dobré obchody a tak som si kúpila len Baby lips a jeden krém. A na koniec sme objavili HMko a ja som už nemala pri sebe peniaze. Šťastie nadovšetko.





  Tatry sú naozaj skvelé a je sa tam čím kochať. Sú tam krásne miesta a zaujímavé túry.

Nejdete len po obyčajnej ceste, ale po kopcoch, kamenistých chodníkoch a lúkach.                                                            




                                            Boli ste už v Tatrách?        Páčilo sa vám tam?                                                                                                                                             

5 komentárov:

  1. Tatry :* Tam som bola nedávno a sú krásne :O

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Tatrách jsem byla asi před měsícem a neuvěřitelně se mi tam líbilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, to muselo být úžasné, já tam nikdy nebyla, ale moc ráda bych se tam někdy podívala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš krásny dizajn , skvelé články a mimochodom, tatry sú skvelé ale vždy keď sme tam boli pršalo -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ... no to je smola keď sme tam boli bolo celkom pekne

      Odstrániť