12 augusta, 2015

ČAS LETÍ...

Ahoj všetci! Už prešlo dvanásť dní z augusta a ja som sa vám neozvala. Už to naozaj začína byť zlé. Zabíjam čas ako sa dá. Chodím vonku... áno aj v týchto neskutočných horúčavách.

Včera ja a pár ľudí chcelo stanovať. Najskôr sme chceli niekde do lesa napokon sa malo stanovať u nás na dvore a verte neverte spali sme vnútri. Takže to nebola ani stanovačka. Ešte stále som nevyspatá a vypila som už asi 2 hrnčeky kávy.
Toto je taký hovoriaci článok lebo neviem kde mám dať fotky čo mám nafotené už veľmi dlho. Už je druhý mesiac prázdnin a uteká ako voda. Ani sa nenazdám a začne škola. Čím som staršia tým ide všetko rýchlejšie. Všetko prebehne mihnutím oka. Kedysi mi prázdniny trvali neskutočne dlho a teraz až moc rýchlo utekajú.
                                                                      PHOTOS-DIARY
Snažím sa niečo si zarobiť a tak napr. pomáham roznášať letáky a dostávam síce málo, ale aspoň čosi. Myslela som, že to bude celkom ľahká práca. Ale to vám poviem ísť do každej dlhej ulice, ktorá je do kopca a skladať tie letáky.... ale nebudem sa sťažovať dostávam za to peniaze. V budúcom článku čakajte ochutnávku divných vecí ako jelly beans a všemožné jedlo z internetu. Tiež som si objednala fľašu Voss tak som zvedavá či bude dobrá.






                                           Tak sa zatiaľ majte a ďakujem za každý komentár :)
                                                   
-Ako zabíjate čas cez prázdniny? 
-Čo ste už toto leto zažili?

11 komentárov:

  1. Zabijam prázdniny dost podobne ako ty ;) mas dobru pointu a super fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som kedysi roznášala noviny a najhoršie bolo, že tých novín bolo asi zo 10 balíkov a musela som si pre ne prísť pešo, niekedy to vydalo aj na 3x bolo to asi 5km ďaleko a ešte sme to s bratom roznášali strašne dlho. A aby toho nebolo málo ešte nás aj chodili kontrolovať. Ale tak to bolo ešte na začiatku strednej tuším.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky! :) Ty boty na fotce jsou úžasné ❤

    everythingononepaper.blogspot.com
    Zvu tě do GIVEAWAY! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. áno, veľmi rýchlo to utieklo, ja som na VŠ takže mám ešte v septembri 2 týždne voľna :) ale aj tak by som brala aj dlhšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Utíká to až moc rychle. :( Měla jsem tolik úkolů přes prázdniny, pořád jsem je odkládala - že je času dost - a najednou už není čas skoro žádný. :D
    Máš krásné botky. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásné fotografie a moc hezké botky!

    OdpovedaťOdstrániť