05 marca, 2014

Dnešný deň...

ahoj

Tak už som sa rozhodla že napíšem článok. Len taký krátky. Dnes sa konečne otvoril prvý a jediný supermarket. Je to tam naozaj veľké a navyše tam stále cítim mäso. Je tam síse mäso a to som cítila ako prvé. Každý kto si tam niečo kúpi dostane darček. Ja som dostala Lízatko len. Jedna baba dostala fixky. Ne fér. No a dnes na telesnej sme hrali vybíjanú aj s chalanmi, lebo im chýbal učiteľ. Prehrali sme ale aj tak sme boli svojím spôsobom dobrý. Neviem prečo ale vždy zostanem až do konca nevybitá. Ale akože potom sa už nechám lebo viem že prehráme. Každú prestávku som hrala s kamoškou no emm neviem to nazvať ako šport no niečo ako tenis. S učebnicou biológie sme si hádzali pokrčené papierové guličky. No my to proste nevieme hrať a bola to kniha a málo miesta tak čo ale tak či tak neviem hrať tenis.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára