25 marca, 2014

Love... 6.kapitola


                                                          6.kapitola


A už zasa domov. Prebehlo to rýchlo. Ale som si to užila. Z letiska rovno domov. Idem do izby a veľký kufor hodím do kúta. Vybaľujem sa až neskôr. Nemôžem prestať myslieť na toho chlapca. Ale určite je to len ďalší nafúkanec. Za chvíľu mi vypadne z hlavy. Každý si so mnou píše ako bolo na dovolenke. Ja len odpovedám a píšem si. Niekto zaklope a hneď na to vojde. Bola to mama. Na posteľ mi hodí krabičku zo syrokrémom a tyčinkami. Síce to nemám moc rada ale bola som dosť hladná. Po chvíli vypnem notebook a idem robiť každodennú činnosť. Čítať knihy! to je moja prvá obľuba. A druhá je písanie. Mám zapísané asi 4 zošity plné príbehov. A tá tretia je klavír. Hrám naň od malička. Je to láska na celý život. Viem zahrať všetko a mám aj pár ocenení. Vždy ma tieto tri veci fascinovali.
"crrrrrrnnn crnnnnn" zazvoní zvonček. V mojej izbe je to vždy počuť najviac. Ale ja si to nevšímam. Pravdepodobne išla otvoriť dvere mama. Potom som to začula piskľavý hlas. "ó Lawson ty zlatíčko, ty si podrástla". Niéééééé. Bola to teta Margaret. Asi ten najhorší človek v celej rodine. Nosila príšerne oblečenie a bola hrozne nafúkaná. Malá, tučná a ako jej manžel aj ona stále žrala kuracie stehienka a veľa mäsa. Mala červené lícia a na mňa sa pozerala ako keby ma chcela zabiť. Vždy keď ma čo i len zazrela obzrela si ma a povedala " milá moja mala by si viac jesť vyzeráš ako smrtka" ja sa vždy len usmejem a idem od nej čo najďalej. A vždy si priniesla zo sebou malú čivavu alebo buldoga. Mala ich asi osem a vyzerali ako  prasatá. Boli nevychované a do každého neprestajne štekali. Z mojich myšlienok ma vytrhla mama a bez zaklopania vošla do mojej izby. " Teta Margaret ťa chce vidieť"povedala. Ja som pokrútila očami a povedala som" mamííí prosím len to nie ona zas bude dozerať koľko toho zjem a bude ma hubovať ako že nič nejem, že stále niekde lietam a však vieš....". "Lia ty si myslíš že ja som šťastná že tu je? začína jej slabnúť zrak a doniesla nám pokazené vajíčka aj mlieko ja viem že je príšerná".Viac ako 15 minút tam nevydržím !" povedala som urazene. "Dobre 15 minút a môžeš ísť hocikde." povedala a odišla dole.  Potom som začula aj jej psa štekať. "Lia ty.... to zvládneš". povedala som si sama sebe.
Išla som dole do obývačky. Budú to hrozne dlhé a ťažké minúty. Musím sa kontrolovať. Budem sa snažiť pomáhať mame v kuchyni aj variť večeru aj hoci čo iné len aby som nebola pri nej. Pozdravím tetu a idem si sadnúť na gauč teta sa pozrie  čosi si zašomre a potom povie "ó Mia ty si tu ja že zas niekde lietaš po vonku" som Lia no nevadí radšej jej nič nepoviem. Snažím sa aby som neodolala a nezobrala som si ani kúsok z pohostinnosti. Bolo tam toho dosť. Korbačiky. koláčiky, cukríky, chlebíky čokoláda a pred mojou tetou tanier s obrovským steakom.
Zazrela som aj jej psa akože psy mám rada ale to boli také nevychované psi že to nejde. Hmmm to bola Riki jej miláčik najviac vypasená vyťuťlaná čivava. A tú som aj najviac neznášala vždy sa strhne a začne štekať  keď sa teta začne smiať tým jej smiechom. To je na nej asi to najotravnejšie.




1 komentár:

  1. Och, to je ale hrozna tetka, toto :D :D Trebalo by ju dať do polepšovne :D

    OdpovedaťOdstrániť