08 mája, 2014

Love... 10.kapitola



                                                             10.kapitola

tak okrúhla kapitola môj príbeh oslavuje 10.kapitolu... :D

Zhlboka dýcham. Dívam sa na strop a rozmýšľam. Usmerňujem si do hlavy to čo sa udialo, čo sa stalo. Behom jedného dňa sa mi pokazil život.
Niekto zaklope a príde do izby.  Ani sa neobzriem, len sa ďalej dívam do okna. Prišiel otec    a na posteľ položil tanier s hriankou. " Musíš podpísať nejaké papiere o vlastníctve domu a peňazí " povedal a odišiel do kuchyne. Úplne neupravená som išla do kuchyne a otec mi ukázal papiere. Ani som sa na ne nepozrela a podpísala som na čiarkovaný riadok. Bola tam Kelly a piekla vajce a slaninu.
"Lia vyzeráš hrozne čo keby sme zašli na nákupy? alebo manikúru? potrebuješ sa pozbierať. " povedala a kydla na otcov tanier slaninu a  vajce. " Neviem nemám na to chuť radšej ostanem doma. " povedala som únavne.
Billy a Kelly zostali už v mojom dome pri Lawson a dohodli sa že ku nim pôjde až o mesiac. Samozrejme mesiac ubehol ako voda a Lawson niesla hnedé krabice plné jej vecí do čiernej dodávky. Lawson si tiež prešla svojím. Týždeň nevyšla z izby.  Ako ubiehali dni tak aj smútku bolo menej. Pohreb bol nehorší skoro  nič si z neho nepamätám. Plakala som a tak som mala rozmazaný zrak Billy ma viedol na cintorín a potom aj na kar. Mama mala krásnu bielu truhlu a na nej červené ruže. Len to si pamätám . Truhlu vyberala Kelly a otec sa o všetko staral. A ja som len sedela v izbe a tajne dúfala že teraz príde mama a obíme ma. Ale nestalo sa už mesiac je pod zemou a už ju nikdy neuvidím. Lawson si brala aj Rubbyho. Toho som sa vzdala, aby bola Lawson šťastná. Objímam ju a pobozkám na čelo ona mi zakýva a ide do auta. Kývam až keď auto nezájde do zákruty a idem do vnútra. Čo budem robiť? mám ísť pracovať alebo tu len sedieť ? ale mama mi zanechala hŕbu penazí. Nikdy mi nepovedala že  ma toľko peňazí s tými vyžijem aj do smrti. Ale ja tu nebudem tráviť čas v tomto osamelom zatuchnutom dome. Ja pôjdem do Londýna. Let mám už objednaný za týždeň a  našla som tam pekný byt v centre mesta. Byt ma na toľko zaujal že si ho určite kúpim. Má veľa okien a je priestranný. Tak neviem na čo čakám musím sa ísť baliť. Začína sa môj nový život, ktorým budem žiť.
Pozvem k sebe Emilly a ona mi pomôže sa baliť. Konečne som s ňou. Rozprávame sa celý večer a potom u mňa aj spí.




1 komentár:

  1. Juuu, konečne ide do Londýna..
    A krásne si opísala jej truhlu. :D ale škoda, že zomrela.
    No veru, kde nabrala toľko peňazí? :D

    OdpovedaťOdstrániť