25 mája, 2014

moje výtvory....

ahoj
tak už je na čase ukázať pár mojich výtvorov. Dnes idem ku krstnej, lebo má narodeniny. Včera som sa trochu nudila tak som si kreslila a vyrábala veci. Tiež som si hrabala vo skrini a našla som tam pekné retro šaty a čiernu sukňu. Skúsila som nakresliť aj Demi ale dopadlo to katastrofálne tak som to vyhodila.
Inak idem na tábor do Skalice je to už na 100 percent vybavené. Je to len 1 týždeň prázdnin. Ach ak sa teším... síce ma to nikdy nelákalo, ale kamoška ma tam prinútila.
A už musím konečne dopísať príbeh. Rozmýšľam už na ďalšom a ten nemám dopísaný. Neviem čo už mám napísať. no a mali ste už cerálie Lion? ja už hej a celkom mi zachutili. No tak idem tu dať tie obrázky...


Miley a Demi viem že som to skazila ale čo už...


a zasa Miley a macko


Sissa ♥




a zasa Miley a môj album... konečne


tak nemám čo dotať addio


2 komentáre: