29 augusta, 2014

Najkrajšie modelky Victoria"s Secret...

Ahojte...
Toto bude článok o modelkách z mojej obľúbenej módnej show. Značka Victoria"s Secret vznikla v roku 1997. Táto značka dodnes koluje vo svete ako jedna z najlepších značiek na svete. Roy Raymond sa rozhodol že ukáže že aj nakupovanie spodného prádla môže byť zábavné. O päť rokov sa rozhodol že túto firmu predá The Limited, ktorá ju vlastni dodnes. Veľmi sa mi tiež páči že modelkám nechávajú rozpustené vlasy tak viac vynikne ich krása. 
Na týchto prehliadkach sa môžeme stretnúť s najkrajšími modelkami na svete ako sú :
 Miranda Kerr
 Noami  Campbellová
 Heidi Klum
 Karolína Kurková
 Adriana Lima
Alessandra Ambrosio
 Chanel Imanová
 Lindsay Ellingsonová
Erin Heathertonová
 Candice Swanepoelová
Daniela Peštová Helena Christensenová
Cara Delevigne 
 Barbara Palvin
Doutzen Kroesová
Modelky pracujúce pre Victoria's Secret sa nazývajú Angels (Anieli). 

Modelka Cara Delevigne v krásnom futbalovom oblečení. 

Môj anjel Doutzen Kroesová. Má výrazné krásne črty tváre a pekné modré oči. Táto modelka sa mi hrozne páči. Tiež ma zarazilo že už má deti a stále perfektnú postavu. 

Adriana Lima ani neviem čím som si ju obľúbila, ale páčia sa mi jej oči. 


Modelka Bahati Prinsloo  pózuje na Victoria"s Secret už od roku 2008.
 Tu je ďalšia moja láska Barbara Palvin.  Milujem jej pery a oči. Ona je tak dokonalá och...


Tu je video Victoria"s Secret fashion show 2014...

2 komentáre:

  1. Och, som rada, že si napísala tento článok :)
    "Anjel" vyzerá naozaj krásne, na to že má deti.
    Tá značka vznikla v roku môjho narodenia. Takže má asi toľko rokov ako ja :D :3 Juuj.

    OdpovedaťOdstrániť