04 septembra, 2014

Zasa škola :( a DIY

Ahojte...
OHH... zasa škola.Tento článok má síce divný názov, ale naozaj som nevedela aký som mala dať. Zas zaspávanie do školy, nudenie sa na hodinách, veľa učenia, málo času, stresy a hlavne už žiadne vyspávanie do obeda. Mohla by som ešte pokračovať, ale bolo by to už moc. Dnes som sa na príklad česala na ulici čo som "trošku" zaspala. Chvala bohu prišla som na čas. :D Dnes som bola na černiciach nazbierala som len trochu, ale lepšie ako nič. Teraz sú schované pri našom kríčku. Rozmýšľam že by som pre to mala ísť, ale nechce sa mi postaviť.
Je len 3 deň školy a ja som lenivá, unavená a na školu ešte nenaladená. Nechápem čo je teraz za trend tie gumičkové náramky. Najskôr neónové veci, pletené náramky, a teraz toto. Ale keď to majú už aj učitelia tak som si jeden uplietla a 3 som si objednala. Dnes mi konečne prišli, ale dúfam že si to  moc neobľúbim. :) :D
Tak späť na tému, ale robím článok o DIY a zošity nemám ešte ani obalené nie to ešte ozdobené :D. Tak to dám až neskôr. Prázdniny som si užívala až do konca a teraz musím zvládať učenie a ozdobovanie.


Tak tu sú moje prezúvky a na telesnú mám také isté len čierne :)

Moje dve záložky postup je jednoduchý tak niekedy dám návod :)

 a tu sú moje náramky :3


Konečne som si kúpila kalkulačku a diár. Ten s tou myškou sme celá trieda dostali od triednej. Nazvala som to debilníček sú tam nejaké ťaháky, pravítko, rozvrhy ... proste všetko.

 Tu sú moje ozdobné pásky , farebné papieriky a záložka :)


Moje veci do školy....


Včera som bola u jednej kamarátky a má takéhoto kocúra... moju novú lásku ... no nie je zlatý ? :) :D



1 komentár:

  1. ty boty a ta záložka je suprová! :) Já si musím taky pořídit nějaký pořádný diář, protože ta moje paměť je na huby :D

    OdpovedaťOdstrániť