10 septembra, 2014

Gumičková mánia...

Ahojte...
Do článku sa mi moc nechce, ale keďže nemám čo robiť a nad mojou  hlavou je asi 10 párov nôh, ktorý neustále robia hluk. Lebo nám rozoberajú strechu a idú ju aj postaviť. Ale asi za dva dni tam bude oveľa viac ľudí.
No už asi každý vie o gumičkových náramkov. Každý ich pletie a predáva. Ja by som to tiež predávala,ale možno jeden náramok by si niekto dal upliesť. Len v triede máme 4 čo to pletú. Ale aj tak načo im to bude... prestane to byť moderné a čo s toho budú mať. Len najmenej 20 eur v prdeli. Ja som uplietla 2 náramky a pár objednala (ale aj tak ich nenosím) ja nebudem to moc kupovať proste už čosi mám a to mi stačí. Nemusím na tom byť závislá a pliesť to celý deň.

Včera som zasa bola preč a nemala som čas. S kamarátkami sme robili bláznoviny a fotili sa. Keď už bola nuda stavali sme si niečo z kamienkov a pitľovali kocúra. Juj to je moje zlato... musím tu dať fotku :)









1 komentár: