08 novembra, 2014

Whats a new ?

Ahojte....
Po naozaj dlhom čase nový článok. Konečne mám čas na blogovanie. Cez týždeň sa musím učiť a cez víkendy som väčšinou na nejakých pretekoch alebo túrach. Asi prvá sobota za posledný čas čo som sa dobre vyspala. ale zajtra zasa preteky z bežeckého.
Pred týždňom som bola nakupovať zimné veci a kúpila som si bundu a neveviem ako to nazvať proste nejaké čižmové topánky.
Už onedlho budem mať izbu tak už pomaly plánujem čo tam budem mať a vyrábam veci . Na budúci článok sa chystám svoj prvý článok o mojich kresbách. Najskôr tie najlepšie odfotím a potom tu nejaké dám.... A ešte jedna novinka idem spievať koledy na vianoce. Takže celý deň po vianocach budeme chodiť k domu od domu. Viete si ma predstaviť spievať ? :D


Vlastné fotky ešte nemám tak tu dám z we heart it...


                                              zdroj: weheartit.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára