17 apríla, 2015

Inspire PHOTOS

Ahojte.. Už dlho som nevydala nový článok. Stalo sa moc vecí, dejú sa stále nové veci a mne sa nechce sadnúť ani za počítač.
Ako prvá vec je, že vonku je pekne a nemám čas si ani sadnúť. Slnko svieti a ja chodím kade tade, len aby som bola vonku a užívala si tepla. Teraz mám takzvanú "úchylku" behania. Každý deň musím prebehnúť pár kilometrov a hneď sa cítim lepšie. A teraz už nebehám tak často, alebo tak ďaleko, ale zabehnem si trošku a jednoducho odbočím z cyklotrasy a idem do lesa, alebo lúky. Tam sa prechádzam, fotím a hlavne si užívam prírody.

Ako ďalšia vec je UTUBERING. Je to youtuberská akcia a ja tam idem. Konečne. Moja mama sa nedala presvedčiť a keď vám poviem, že som urobila všetko, tak som naozaj skúsila ju presvedčiť úplne vo všetkom, Najskôr presviedčanie, hnev, revanie a keď sa so mnou nechcela rozprávať napísala som jej list. a keď nefungovalo ani to kúpila som jej čokoládu a kvety. Napokon ju presvedčila mojej kamarátky mama. Už mi prišli vstupenky a dnes sa ideme porozprávať ako tam pôjdeme a tak.

Áno už zas odbočujem od témy, ale tak to robím vždy.








2 komentáre:

  1. Milujem SpongeBoba wihíí ♥ A free money by sa zišli...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja milujem SpongeBoba! teda hlavne Patricka! a tiež Arctic Monkeys :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť