26 februára, 2014

Love... 2.kapitola

                                                   


                                                    Koncert



Ráno vstanem ako strela aj keď koncert je až večer.  Ráno by to bolo čudné. Bude v mojom meste. Je to čudné, lebo je to na Slovensku. Stále si opakujem ako tu mohla prísť ved´ niekto tak známy a dokonalý zavíta do takej krajiny. zídem dole sa naraňajkovať a potom sa idem dívať na telku. Som len 10 minút od divadelnej haly, kde bude vystupovať tá osoba. Hrozne sa teším. A zas povinnosti, ktoré robím každý deň idem z Rubbim behať teda ja behať on sa venčí. Ked´ prídem poupratujem a idem do izby. Učím sa Taliančinu, lebo niekedy tam chcem zájsť. milujem cestovanie ale určite si nájdem čas zájsť do Londýna. Milujem Londýn!
Pozriem sa na moju knižnicu a skoro každú som už prečítala a potom sa pozriem na ocenenia, diplomy, medaily. Milujem ten pocit, ked´ povedia tvoje meno a dajú ti nejaké krásne ligotavé ocenenie. Mám hlavne z divadelného, a zo športu. Tiež sa nájde hra na  klavíri, o najlepšiu poviedku či kresbu. Rada všetko skúšam, vynaliezam a priam milujem adrenalín. Rada premýšľam ako vidíte o svojom živote, čo som dokázala a čo ešte chcem. Ale musím sa z niečim priznať podľa niekoho je to spev ale podľa mňa krákot vrany. Áno hovorím o svojom speve. Naozaj neviem moc spievať a ani sa o to už nepokúšam. Vytrhnem sa svojho premýšľania a idem na prechádzku celkom sama. Do vačku riflí si dám veľký biely mobil a obujem si obyčajné čierne tenisky. Prechádzam sa po parku a zas to moje rozmýšľanie, vlastne každý stále rozmýšla. Ale viac si predstavujem svoje svety ako hovorím. Ústa si otvorím až, keď som s mojimi priateľmi. Robíme bláznovstvá aké nie sú normálne. Potom ma napadne že tam už musím čakať, lebo bude všade obsadené. Idem domov a oblečem sa do nachystaných nových vecí, zoberiem si peniaza na párku v rožku a ešte na kolu. Tú si dávam, len na takéto udalosti. Oznámim mame že už idem. Mama Tish si vzdychne a povie nech si dávam pozor. Prosila som ju tak dlho, aby som mohlaísť na jej koncert že radšej na to zabudnem. Mamy nás vždy upozurňujú, aby sme si dávali pozor. Pípne mi mobil. To bude Emilly moja nej kamoška. Napísala mi či idem, že zachvíľu príde. Odpíšem jej "ok" a idem ku dverám. Mama na mňa ešte kričí nech tam niesom dlho. Tam sa nedá byť dlho. Len kým dospieva. Crrrrrrrrnnn zvoní Emilly. Otvorím dvere a rozbehnem sa k nej. "Poď rýchlo" znáhlene jej poviem. "musím si kúpiť obed" poviem jej. Ona na to tiež odpovie" ja zas nie mama je taká že ak sa nenajem tak nikde nejdem je to hrozné. " vzdychne si Emilly. Jej mama je v tomto prísna. Nechce aby bola anorektička, ale Emilly nepriberá. Idem k stánku z hod dokami. Za chvíľu som ho mala zjedený a zatiaľ sme prišli k vysokej bielej hale. Bol tam už asi 15 metrový rad len. Ešte sme si kúpili colu. Zaradili sme sa a po pár minútach tam boli stovky ľudí. Ale potom sa to tam nazberalo, ale to som bola už v hale a držala som sa pri kraji javiska. Našla som si s Emilly asi to najkrajšie miesto, ktoré tam bolo.
Po pár hodinách nudy a nedočkavosti sa tam nazberalo tisíce ľudí s kamerami a mobilami. Ja som sa hrala na mobile a rozprávala s Emilly. A zrazu udrela hodina, kedy sa to začalo zhasli svetlá a začala bláznivá show. Na plátne sa objavila Mileyna tvár a namiesto jazyka tam mala šmýkačku, s ktorej sa šmýkla na javisko. Začala spievať Adore you. Spievala som s ňou. Užívala som si to. Bolo tam tak narvané že som sa ani pohnúť nemohla. Bol to najbláznivejší koncert na, ktorom som bola. Ona bola bláznivá. Bola oblečená ako zvyčajne.  Práve bola  tak blízko že som ju oslovila a podala plagát a album Bangerz z čienou fixou. Ona mi to podpísala!! Dívala som sa na to tak dlho že už bola na druhom konci javiska. Aj Emilly podpísala album. Chcelo sa mi kričať a vyskakovať. Namiesto toho sme si s Emilly tľapli a dívali sme sa na ňu. Na krku som mala zapnutú kameru a nahrávala počas celej šou. A mobilom som fotila a hlavne keď bola najblišie. Ubehlo to tak rýchlo a už som spokojná stála vonku na ulici. Cestou domou sme sa dívali na vidio čo sme natočili. Prišla som domov. Mama sa dívala na telku. Sadla som si vedľa nej. Pozrela sa na mňa a povedala " no ako bolo?" povedala potichu. "úplne super... podpísala sa mi a dostala sm sa do predu."
"to je dobré" povedala a zas sa dívala na telku. Išla som do mojej izby a hodila som sa na posteľ. Dlho som spomínala na koncert a na skvelý deň.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára