08 februára, 2014

My fashion 3

ahojte


Ďalšia časť my fashion !
Dnes som upratovala veď je sobota. Bola som včera na povale a vyhrabala som tam mamin denník taliančiny ale má tam len abecedu a otče náš. A ešte nejaké látky na moje výtvory. Mimochodom bude sa meniť u nás strecha a na nazývanom povale budú izby aj moja už mám plno plánikov o rozložení nábytku. Dnes som si musela kúpiť nové číslo časopisu Eva. Mala som tam darček taký červený nápis love ale je to len  hrubý papier. Od rána ma bolí hlava tak by som radšej zaliezla niekde kde je kľud.










tak už idem pááá

1 komentár:

  1. Aj mna dnes boli hlava....
    A inak, ked som isla na tu nauku na birmovku, mohla som sa zastavit, ale ponahlala som sa :D Vsade chodim neskoro :D :D heh, ale teraz som prisla vcas :D

    OdpovedaťOdstrániť