24 apríla, 2014

Deň zeme...

ahoj
No ako ste sa vyspali? Ja celkom okej, ale bola som v strese či ideme sa učiť alebo nie.  Určite každý bol vonku a chodil po meste, dedine v gumákoch a rukavičkách ako žebrak.  Dnes sme mali písať písomku a namiesto toho sme sa hrabali v odpadkoch a brodili sa v blate.
Potom sme boli na ihrisku u Komana a robili rôzne atletické kúsky. Za dve hodiny obed zemiaková kaša a mäso.  Mali sme totálne mokré nohy tak sme sa vyzuli a išli cez celú  školskú chodbu bosé. Ale ja to už dobré poznám to nie je prvý raz čo som chodila bosá. Aj na andersenke som bola len bosá. A bolo to dosť čudné, ale naopak super.
Za chvíľu idem von s kamarátkami.
Tak sa majte a tešte sa na ďalšiu kapitolu z príbehu Love... Už si musím nájsť čas na písanie. Teraz nemám čas na nič. A to ani neviem čo také robím ale nič nestíham.


Tak ahooj....

1 komentár:

  1. Škoda, že my sme nemali deň Zeme. Učili sme sa a dokonca bolo rodičovské :(
    Ale nebol to ťažký deň. Dostala som zopár jednotiek :D :3

    OdpovedaťOdstrániť