16 apríla, 2014

Nuda...

ahoj

No a je oficiálny začiatok veľkonočných prázdnin. A už ich mám zabraté a rozmyslené. Moje plány sú jednoduché. Dopozerať 1 sériu Pretty Little Liars a ak by bolo pekne by som bola stále vonku. V to pevne verím že bude aspoň jeden deň svietiť slnko.
 Prolhané krásky je najúžasnejší seriál v histórii. Naozaj som sa ani pri jednej časti nenudila. Teraz aktuálne pozerám 1x08. A budem sa snažiť dočítať knihu, ktorú čítam už mesiac čo sa mi ešte nestalo. Momentálne mám silnú nádchu a nudím sa. 
Keď dočítam Pod vražednou oblohou tak začnem čítať Posledná noc. Dostala som tri trochu staršie knihy ale tiež sa ich cystám prečítať. Už dve noci som nespala v svojej posteli, ale u babky. Skoro vôbec som nespala, len som pozerala telku a smrkala. Veľká škoda že stále prší... ak ten dážď nenávidím je to posledné počasie, ktoré by som si vybrala. A to je všetko idem sa pozerať na ďalšiu časť seriálu. 





páááá


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára