14 februára, 2015

Valentine Day...

Ahojte...
Tak dnes tu máme Valentín deň zamilovaných. Však niektorí ľudia ani poriadne nevedia čo to je a chcú ho sláviť. 
Takže začneme. Claudius bol známy svojou záľubou vo vojnových výpravách a odporom k rodinným vzťahom svojich legionárov. Zastával názor, že ženatý vojak starostlivosťou o rodinu oslabuje svoju bojaschopnosť a obetavosť. Preto zakázal svojim vojakom uzatvárať manželstvá. Práve kňaz Valentín tento zákaz ignoroval a naďalej tajne sobášil zaľúbené páry. Tu možno hľadať pôvod sviatku zamilovaných, ktorý všetci zaľúbenci oslavujú na deň Valentínovej smrti - 14. februára.

Keď sa to dozvedel Claudius dal Valentína uväzniť. Tam ešte liečil chorých kresťanov. Neskôr ho dali popraviť presne 14. Februára. 

DIY-
Môžete si vyrobiť rôzne obrázky, pohľadnice a na príklad aj jedlo ako pizzu v tvare srdiečka, koláč s červenou želatinou alebo srdiečkové perníky. 




Fashion-
Keďže stále v tomto období je ešte sneh a vy si chcete so svojou polovičkou ísť na večeru, do kina alebo na prechádzku musia vám stačiť rifle alebo legíny. Na šaty je teraz moc zima. Šaty sa hodia jedine na večeru alebo ples. 
Samozrejme že vo vašom outfite nemôže chýbať kúsok červenej, ale hlavne to nepreháňajte.




Gift-
Väčšinou som počula že darčeky sa dávajú hlavne ženám. Ako bonboniéra, čokoláda, šperk, večera, lístky na nejaké vystúpenie či dobrá kniha alebo kvety. 
ale priznám sa že pre mužov som moc darčekov nevidela. 




Alone on Valentine's day?

Už od rána, čo som sa zobudila a pozrela na Facebook som videla statusy ako "Zasa sama :((" alebo " Nejde niekto ku mne", " Dnes úžasný deň s mojou láskou" citujem od 12 ročných dievčat čo plačú alebo už majú chalana. Na toto sa radšej nebudem vyjadrovať. 
 Myslím že na Valentína nie je zlé byť sám. Ja Valentín pokladám za normálny deň a aj tak som ho prežila. Ku večeru ako sa dívam na Facebooku ubúdajú statusy z Valentína a deň je už na konci. Som si normálne vydýchla, lebo všade kde som sa pozrela bol Valentín. A už mi s toho začalo šalieť v hlave. Ako vnímate Valentín vy? A ako ste ho prežili ? :)


( a na záver fotky sexi sviečok :D )





1 komentár:

  1. Ja som ani nevedela, kedy je Valentín dokým nezačali ľudia písať o tom statusy:))




    OdpovedaťOdstrániť