04 februára, 2015

GARNIER products & Deodorant spray...

Ahojte...
No som chorá a nemám čo robiť a keďže sa mi nič nechce tento článok bude trošku kratší. Bude to rezencia na garnier produkty a Deodorant Adidas.

GARNIER body softening care- 
Hydratuje a vyživuje, okamžite sa vstrebáva. 
             


Šampón a Balzám GARNIER Ultra Doux - 
šampón- Garnier Ultra Doux Levanduľa a ruža, šampón na normálne vlasy bez lesku 400 ml
Garnier Ultra Doux prináša Vašim vlasom prírodné výťažky z Provence, južnej oblasti Francúzska.
Pre výživu a ochranu vlasov sú v šampóne kombinované prvky levandule a ruže. Vlasom dodávajú väčšiu hebkosť a nádherný lesk.
Výsledok: Vaše vlasy budú žiarivo lesklé a hebké na dotyk.
Šampón neobsahuje parabén a silikón.



balzám- Garnier Ultra Doux Levanduľa a ruža, balzam na normálne vlasy bez lesku 200ml Garnier Ultra Doux prináša Vašim vlasom prírodné výťažky z Provence, južnej oblasti Francúzska. Pre výživu a ochranu vlasov sú v šampónde konbinované prvky levandule a ruže. Vlasom dodávajú väčšiu hebkosť a nádherný lesk. Výsledok: Vaše vlasy budú žiarivo lesklé a hebké na dotyk. Šampón neobsahuje parabén a silikón.









Adidas Get Ready! for her -
150 ml dámsky deodorant spray.
Kvetinová - ovocná vôňa uvedená na trh v roku 2014
.Duo limitované edícia Adidas Get Ready je inspirované brazilským pestrobarevným spôsobom života. Kolekcia vôňou Get Ready oslavuje jedinečný spôsob, ktorým Brazilci předvádějí svoje nadšenie zo športu a lásku k nemu. Flakony nesú živej a optimistické farby inšpirované v Brazílií, vyžarujú energiu, zábavu a spontánnosť.



4 komentáre:

  1. Ja mam teraz od Garnier BB cream, som si dnes kúpila, tak som zvedavá aký bude :D :D
    Ten šampón vyzerá pekne. :D Krásny obal. Garnier má krásne obaly na všetko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja chcem vyskúšať micelárku od Garnieru.:) Ten šampon vyzerá super!:)) Krásny príspevok:)

    OdpovedaťOdstrániť